Všeobecné obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY Název provozovny:
Fitness Institut Gym Adresa: Vinařská 244/1, 693 01 Hustopeče
Provozovatel: Fitness Assistant s.r.o., se sídlem Hustopeče, Vinařská
244/1, PSČ 693 01, IČ: 08397996 Provozní doba: aktuální provozní doba je
umístěna na dveřích u hlavního vstupu Odpovědná osoba: Mgr. Jan Caha, Bc.
Ondřej Fiala (vedoucí provozovny) Tento provozní řád upravuje vzájemné
vztahy mezi provozovatelem Fitness clubu Freedom (dále také jen „club“),
kterým je společnost Fitness Assistant s.r.o. se sídlem Hustopeče,
Vinařská 244/1, PSČ 693 01, IČ: 08397996 (dále také jen „provozovatel“) a
jeho klienty. Klientem clubu se pro účely tohoto provozního řádu rozumí
fyzická osoba, která uzavřela s provozovatelem smlouvu o členství, nebo
které byl vstupu do clubu umožněn na základě uhrazeného jednorázového
vstupu či na základě jiné formy vstupu dle aktuální nabídky clubu (dále
také jen „klient“). Službami poskytovanými clubem se rozumí poskytování
prostorů a zařízení clubu ke cvičení, organizování různých druhů cvičení a
jiných sportovních aktivit, včetně zajištění instruktorů pro tyto aktivity
a poskytování dalších placených služeb (např. osobní trenér, masérské
služby) dle nabídky clubu . Každý klient je povinen se seznámit s
provozním řádem clubu, který je vyvěšen na viditelném místě na recepci
klubu a řídit se tímto provozním řádem, smlouvou o členství, pokud byla
uzavřena, a pokyny instruktorů či jiných osob poskytujících služby
klientům klubu (personálu). Během provozu klubu je přítomný personál,
který má náležité odborné vzdělání nebo rekvalifikační kurz, který ho
opravňuje k poskytování služeb nabízených klubem, a který je v případě
potřeby připraven poskytnout první pomoc nebo přivolat záchrannou službu a
má přístup k lékárničce,ve které jsou nezbytné přípravky k ošetření a
desinfekci drobných poranění kůže, kapilárních poranění, atd. Každý klient
je plně zodpovědný za svůj zdravotní stav, cvičení se účastní na vlastní
nebezpečí. Každý klient si musí být vědom svého aktuálního zdravotního
stavu a tomu přizpůsobit intenzitu a délku cvičení. Před první návštěvou
klubu doporučujeme klientům konzultovat vhodnost cvičení pro jejich
zdravotní stav se svým lékařem. Osoby se zdravotními obtížemi (onemocnění
oběhové soustavy – srdce, cévy krevní tlak, onemocnění pohybového aparátu,
diabetes, atd.) musí před návštěvou klubu konzultovat svůj zdravotní stav
se svým lékařem, který určí případná omezení. Klient, který musí dodržovat
zvláštní pohybový režim – omezení, o tom musí pokaždé informovat personál
a následně respektovat jeho pokyny. V případě, že klient zjistí, že jeho
zdravotní stav neumožňuje využívání služeb klubu, nebo takovéto
pokračování by mohlo ohrozit jeho zdravotní stav, je povinen tuto
skutečnost okamžitě oznámit personálu a ihned ukončit využívání služeb či
ostatní sportovní aktivity. Provozovatel není odpovědný za jakékoli škody
na zdraví či majetku, které mohou klientovi vzniknout v důsledku
nedodržení tohoto postupu či pokynů personálu provozovatele. Provozovatel
není dále zodpovědný za jakékoli škody na zdraví či majetku, které si
klient způsobí úmyslně, z nedbalosti, neopatrnosti či přeceněním své
kondice. V případě jakéhokoli zranění je každý povinen toto oznámit
provozovateli. Každý klient je povinen používat sportovní oděv, být
přezutý do čisté sportovní obuvi a při samotném cvičení používat vlastní
čistý ručník a po ukončení cvičení sportovní náčiní uklidit. Pro odkládání
věcí (kromě peněz a dalších cenností) jsou určeny výhradně šatní skříňky.
Klient je zodpovědný za bezpečné uzamknutí své šatní skříňky. Nebude-li
skříňka uzamčena, neodpovídá provozovatel za škodu na věcech v ní
odložených. Klient je povinen při odchodu z šatny šatní skříňku vyprázdnit
a nechat odemčenou. Klient je povinen řádně opatrovat klíč od šatní
skříňky, odpovídá za škodu, která vznikne provozovateli ztrátou klíče,
jeho poškozením nebo zneužitím. V případě ztráty či poškození je klient
povinen uhradit částku 500,- Kč jako náklady za výměnu zámku. Peníze a
další cennosti nesmí být ponechány v šatních skříňkách a musí být uloženy
na recepci nebo v bezpečnostních schránkách. Provozovatel neodpovídá za
peníze a další cennosti neuložené uvedeným způsobem. V případě zakoupení
tzv. permanentní vstupenky dle aktuální nabídky klubu obdrží klient oproti
záloze 100,-Kč členskou kartu, která mu umožňuje čerpání jednotlivých
služeb. Karta je majetkem klubu a je zapůjčena klientovi klubu, který se
zavazuje ji chránit před poškozením, či zneužitím. Záloha bude klientovi
vrácena při vrácení karty. V případě ztráty či poškození karty je klient
povinen uhradit částku 100,- Kč jako náklady na pořízení nové karty,
provozovatel je oprávněn tuto částku započítat oproti složené záloze.
Provozovatel vede evidenci klientů, obsahující jejich osobní údaje.
Provozovatel se zavazuje nakládat s osobními údaji klientů v souladu se
zákonem č. 101/2000 Sb (zákon o ochraně osobních údajů). V případě
zjištění jakéhokoli poškození přístroje nebo cvičebních pomůcek je
povinností každého klienta uvedenou skutečnost oznámit personálu, který
provede patřičná opatření. Prostory a vybavení klubu jsou zajištěny v
takovém stavu, aby se daly snadno čistit a v případě potřeby snadno
dezinfikovat a udržovat je v takovém stavu, aby nedošlo k ohrožení zdraví
osob a úrovni poskytovaných služeb. Před zahájením (po ukončení) provozu
dle denního rozvrhu se všechny prostory clubu, šaten, a sprch uklidí.
Personál klubu je povinen během dne utírat cvičební stroje a nářadí vodou
s dezinfekčním roztokem a zařízení recepce vodou s čistícím prostředkem. V
klubu platí přísný zákaz kouření, konzumace alkoholických nápojů, omamných
látek apod. Do všech prostor klubu je zakázán vstup osobám v podnapilém
stavu, pod vlivem návykových, omamných nebo psychotropních látek, ve
špinavém nebo zjevně nevhodném oblečení. V těchto případech je personál
provozovatele oprávněn kdykoli vyzvat tyto osoby, aby club opustily. Pokud
tak neučiní mohou být z clubu bez náhrady vyvedeny. Ceny jednotlivých
služeb a druhů nabízeného zboží jsou stanoveny samostatným ceníkem, který
vydává provozovatel. Jednotlivé položky za služby a zboží lze ze strany
provozovatele upravovat. Rezervace na hodiny jsou závazné a je možné je
měnit/rušit nejpozději 24 hodin před začátkem hodiny. V případě, že se
klient na zarezervovaný termín nedostaví, odečítá se mu automaticky vstup
z permanentky, nebo je povinen zaplatit částku odpovídající hodnotě
vstupu. Do clubu není povoleno vnášet jiné nápoje než zakoupené na recepci
Fitness Institu Gym. Provozovatel je oprávněn tento provozní řád kdykoli
změnit, provozní řád či jeho změny nabývají účinností dnem zveřejnění v
prostorách klubu. Tento provozní řád je platný a účinný ode dne 1. 2. 2016.